woensdag 13 juli 2011

Verslag 12 juli.

Ofte de keer dat we hoogbezoek kregen, jawel.

Van deze bjoetie: Min!


Ze charmeerde iedereen door ongelooflijk schattig te doen, de foto's bewijzen niet anders. Het kind onderging een heuse fotoshoot. Ahja, als ge de geschiedenis ingaat als eerste sToffe baby, dan moet dat wel vastgelegd worden op de gevoelige plaat. Gelukkig is Min fotogeniek als geen ander, het is alsof ze de gansen dag niks anders doet.

Haar knuffeldoekje was ook een grote hit, ze moest hem eventjes missen, zodat er een papieren versie van gemaakt kon worden en niet veel later zag ik al een (halve) kopie de lucht ingestoken worden. (Of die halve kopie is afgeraakt, weet ik niet?)


Ze werd ook schandelijk verwend met de mooiste kadootjes en een ereplaatsje verdient het kadootje van Brit meer dan. Houd haar blog in de gaten want ze beloofde de link naar het patroontje van de vogeltjes er snel op te zetten.


De rest van de avond gaf me zo'n herfstig gezelligheidsgevoel, thanks to the rain. Het eind van de avond is ook altijd veel te snel daar en met nog veel te veel plannen in mijn hoofd, al kan dat ook liggen aan het feit dat ik veel te traag in gang geraak. Deze keer met geldige excusen, zoals daar zijn de bjoetie van hierboven en hongerige magen en frietjes. Kan niet gezegd van vele andere sToffen Madammen, want zoals ge hieronder kunt zien werd er weer hard gewerkt.


Met mooi resultaat, vooral vestimentair gezien. Aurélie haalde op het eind van de avond hare kodak nog rap boven tafel zodat u mee kan kijken. Het één al wat affer dan het ander.


Allé hop, nog 13 keer slapen. 't Is te hopen dat de afkickverschijnselen deze keer meevallen.

3 opmerkingen:

  1. lol! zie maar dat ge gene cold turkey krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel allen voor het lieve onthaal en de leuke kadooooo's!! Min heeft me welnog heel de nacht beziggehouden, hopelijk beseft ze vlug dat de nacht heilig is en dat er dan geslapen moet worden!!! Tot in augustus***

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merci om mij gezelschap te houden terwijl ik mijn hongerige maag vulden met de vieste frietjes ever!

    BeantwoordenVerwijderen